2008年9月8日 星期一

奈良【14/08】

離開広島回大阪前,我們在広島駅吃了中飯。



由於遇上お盆日,回大阪的理想時刻指定席也滿席了。
幸運地,卻給我們坐上自由席列車,順利地回大阪去。

我們先回大阪梅田中津東橫Inn休息1會。
然後出發往奈良,參加晚上的なら燈花會。
可是,途中遇上了小問題,老師只好暫時1人の旅。


來到奈良已近旁晚,街道人群漸漸多起來。
奈良雖然第2次到來,老師還是有點兒陌生。
走了好1會,再次團員集合。先來吃1個晚飯。


吃飽出走餐廳,街上滿是人,感覺有如逛花市。
燈花會規模也很大,會場設置多個地點:
東大寺、春日大社、興福寺、猿沢池.....






要奈良燈花會散策,其實並不容易,
天氣悶熱,人又多,而且很累,走了1段路後,
我們不得不放棄,回大阪去。
浪漫的燈花下,匆匆結束了奈良の旅~~~~

12 則留言:

maymay 提到...

太多人嘅地方我會精神緊張架,所以呢d乜祭乜祭唔啱我呢~
最後果三張相,d燈咁得意嘅,放响地下架?

Ellen老師 提到...

maymay~~
まつり其實好好玩,真係太多人,但係又熱又迫。
最後果三張相,d燈係放响地下,影時加點視覺構圖啫!

lau2tang 提到...
作者已經移除這則留言。
lau2tang 提到...

啲花燈相好得喎~
我那些則鬆郁濛。^_^

supageti 提到...

可以算係奈良快閃遊喎 ~ 哈哈 ~

匿名 提到...

係呢~~老師,我都想請教您夜晚D相點解影得咁定? (我估您應該無帶腳架)

另外,我開左包茶飲,覺得紅茶比綠茶更啱口味,好香茶味!再次謝謝!

Ellen老師 提到...

劉鄧~~
你有用腳架都鬆郁濛,我部係傻瓜相機咋!

意粉~~
奈良會等著我回來!

rempei~~
係D燈企定,老師隻手又定先影到,都要影幾張去揀下呀!
D荼好飲就好啦!這隻牌子不錯!

匿名 提到...

D燈燈相好靚呀!
個蛋包飯, 有d似小彭瘋蛋包飯喎!

supageti 提到...

夜晚影相 panasonic 既效果係唔及 sony 嫁 ~~

Ellen老師 提到...

意粉~~
所以有興趣部新sony啦!

小彭~~
老師也為蛋包飯發狂!

largeheadboy 提到...

點解你地要分頭活動嘅?
猿沢池?正嘢嚟個呵~~ ^p^

Ellen老師 提到...

分頭活動~~~唔話你知!哈哈!

夜盲盲,正定唔正都睇唔清啦!