2008年8月19日 星期二

由布院~~第1話【10/08】

在熊本吃過酒店早餐後,
我們便乘上ゆふいんの森列車,向由布院出發!


這綠色列車十分有趣及特別,走過博多至由布院,
車上有餐廳、小買部及給旅客留念的記念拍照牌!
沿途九州田野風光如畫,由布院是1處不錯的度假勝地~~


我們先往酒店放下行李,之後由布院散策。
街頭沿途有很多特色小店,餐廳茶座,
在街上走著,沒有都市繁囂,好自由寫意!






中飯,我們隨意吃了好味的~~地雞飯
和不太好味的~~豊後牛


つづく

15 則留言:

largeheadboy 提到...

由布院睇落幾好喎
記住先~~

supageti 提到...

地雞,正!

匿名 提到...

我到宜家都唔明點解我個次去由布院, 剩係住左一晚就走左...

Ellen老師 提到...

大頭叔~~
由布院的確唔錯

意粉~~
個地雞飯好好味,不過好大碗

小彭~~
下次去由布院會踏單車

lau2tang 提到...

小彭,
我估天冷由布院好多店舖都唔開有關呱。

我最失敗就係點咗呢個豐後牛!我都未試過喺日本食唔哂碟牛肉嘅!

maymay 提到...

碟豐後牛'乾珍珍'嘅!
由布院看來很不錯呢~

supageti 提到...

老師肯定擺低唔少銀兩啦,嘻嘻 ~

lau2tang 提到...

意粉,
你真是料事如神!

Maymay,
碟牛肉是半生熟的,但好騷,又難,同枱三位都話唔好食,仲收得鬼死咁貴,激死!

匿名 提到...

呢度好靚,好有FEEL, 下次再去九州的話,我一定會黎呢度.....

Ellen老師 提到...

貝拉~~
再去九州,我都一定會再黎呢度.....還要踏單車~~

意粉~~
老師只是去1次買1次啫!嘻嘻!

劉鄧~~
唔好再提碟牛

lau2tang 提到...

我估春天的由布院會更靚~~

lau2tang 提到...

老師,
金鱗湖吸引之處
http://www.asahi-net.or.jp/~pm5m-on/image/yufuin/yufuin_kinrinko/

Ellen老師 提到...

今晚會寫金鱗湖~~

匿名 提到...

環境好好喎,下次有機會去九州睇來必到~~

Ellen老師 提到...

由布院的確幾好feel