2008年8月23日 星期六

広島~~第4話【13/08】

吃了広島蠔,有了能量去本通り商店街買物~~
商店街兩旁滿滿都是食店和御土產店。





還有宮島工藝品名物~~杓子
這裏的杓子可買回家用,或刻上文字送禮用。



在商店街食下,買下,將近到黃昏,
我們又再次走回大鳥居,開始滿潮了,
再走進世界遺產~~嚴島神社。





老師覺得滿潮的大鳥居和嚴島神社是最最美,
日本三景~~繼天橋立後,宮島又儲多1個印了~~



旁晚回広島,逛了1會百貨公司,
晚餐當然吃名物~~広島燒





広島燒比大阪燒更好味,還有大大隻蠔。
吃飽,便乘的士回酒店去。

つづく

6 則留言:

匿名 提到...

我還未食早餐,食到那些美食令我好肚餓^^

匿名 提到...

我欠天橋立印花...
上次宮島只是匆匆一遊, 睇完鳥居食個晏就走, 因為d團友一d興趣都無! ><

Ellen老師 提到...

rempei~~
去宮島個日,記住早餐唔好食咁飽,去到有好多野食呀~~

小彭~~
個日我地玩左大半日,好想再等滿潮先走。宮島會再去~~尚有好多地方沒走完。
老師尚欠松島,希望年尾有機會去埋。

匿名 提到...

收到!唔該哂!

largeheadboy 提到...

冇影到個三景碑唔當去過架!

Ellen老師 提到...

我有影呀~~~